classy(povolání)

15. 3. 2008
Vagrant Vagrant je výchozí tarifní třída, kterou budete zpočátku hrát když se připojíte ke světu FlyFF. To je výchozí bod hry a jako vagrant se primárně zaměříte na učení jak hrát hru. Vyrazíte se základním vybavením, učíte se základní bojové dovednosti a získaváte EXPy ze zabitých monster. Budete schopní změnit si práci k přesnější a pokročilejší když vagrant dosáhne úrovně 15. Budete schopní letět poté, co dosáhnete úrovně 20. Nemusíte se bát o to kam dáte vaše STAT body. Všechny budou resetovány po změně vašeho zaměstnání. Obecně, můžete rozdělit všechny vaše body k síle aby jste zabili monstra rychleji. Až dosáhnete úrovně 15 můžete být mercenary, magician, acrobat nebo assist a pomáhat ostatním. Zvolte si co vy preferujete, můžete chtít být silný mercenary, rozdávat hlavní škodu od zad jako magician nebo podpírat vaše přátele léčením a bufováním. Další třídy: Mercenary - Knight/Blade --- Používá meče nebo sekery. Mají velkou sílu a zručnost. Assist - Ringmaster/Billposter --- Použivá "knuckles". Pomáhá jiným hráčům bufováním a léčením. Magician - Psykeeper/Elementer --- Používá hole a hůlky. Mají silná kouzla!!! Acrobat - Jester/Ranger --- Používá joja a luky. Silné útoky na dálku i na blízko , ale velmi nízká obrana. Všichni v tomto videu: